#1 Skrevet Juni 28, 2007 Har et dårlig ledningsnett i bilen min og jeg lurer på om jeg MÅ få tak i et fra en Coupe eller om jeg kan bruke et jeg har på hånden her som er fra en FWD? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2007 Så lenge det ikke berører quattro-systemet det du eventuelt bytter ut/beholder så er det ingenting som tilsier at det ikke skulle gå. Alle typ85 har i utgangspunktet likt ledningsnett til lys og slikt. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2007 Så lenge det ikke berører quattro-systemet det du eventuelt bytter ut/beholder så er det ingenting som tilsier at det ikke skulle gå. Alle typ85 har i utgangspunktet likt ledningsnett til lys og slikt. Mvh EW Det er vel ikke så mye elektronikk i Quattro-systemet er det vel? Er det ikke bare indikatorer som sier om sperrene er aktiverte eller ikke? Resten er vel vakumstyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2007 Riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2007 Riktig Da er det jo enklelt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...