Anbefalte innlegg

Har kjøpt en Golf 4 stasjonsvogn, og den er ganske høy. Så jeg har sett litt på ymse senkesett, deriblandt Weitec Hicon Gt (justerbart) og Weitec Ultra Gt (fjærer + dempere). Så det jeg lurer på er om noen har erfaringer med noen av disse? Eller skal jeg bare kjøpe 40mm senkefjærer fra KW og sette på originaldemperene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen? Hmmmm, det lover ikke bra : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på Weitec så kommer det opp en del tråder. Flerei klubben som kjører med det, og de virker fornøyd. Mange på engelske forum som kjører med det og virker veldig fornøyde. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Weitec senkefjærer som selges på NBS? Eller bør jeg satse på Eibach til en tusenlapp ekstra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Weitec 40mm fjærer på min A6 4B, og er meget godt fornøyd, med unntak av at den har helt motsatt "stuk" enn det vanligvis blir ved senking av stv. Den er høyere bak... (Må være en feil med akkurat mitt sett...) Men ellers bevares faktisk kjørekomforten meget bra, i tillegg til at den er akkurat passe stiv i svinger (og jeg er kravstor på det punktet), tatt i betraktning bilstørrelse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde fjærer fra Weitec på min '02 Seat Ibiza for noen år siden. Bra fornøyd med de, grei pris også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.