Anbefalte innlegg

Etter å ha kjørt med en bil som luktet som en middels østeuropeisk bensinstasjon i nesten 6 mnd fikk jeg endelig mulighet og tid til å skifte bensintanken på bilen min.

Det hadde sikkert vært mye lettere å levere den inn på Audisenteret eller ett annet verksted, men etter å ha fått forhåndspris på 23.600,-: eek :: faint : fant jeg ut at dette skulle jeg fikse selv.

Tanken kjøpte jeg fra Bilomsetning A/S for 1500 (Audi skulle ha 8500), denne ble pusset ned og behandlet med grunning og tectyl. Deretter var det bare å få bilen på bukk.

Jeg forstår nesten hvorfor prisen på bytting var så høy, men når jeg selv uten snev av erfaring med Quattro klarte å gjøre jobben på i underkant av 10 timer stiller jeg ett stort spørsmålstegn om prisen til Audisenteret er riktig. Skulle lett gjort dette igjen. Men litt anderledes denne gangen.

Jeg hadde med meg instrukser hentet fra ALLDATA 8.0, men disse viste seg å gi mangelfull informasjon om jobben. Man er nødt til å løsne traversen til opphenget bak for å lure tanken ned (det er veldig trangt under der). Men uansett har jeg spart masse penger på å gjøre denne jobben selv, i tillegg har jeg fått en del mere forståelse for sammensettingen av understellet.

Måtte bare bruke denne tiden til å skryte litt over jobben jeg måtte gjøre:rolleye: : vinke :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo hærligt..

hehe...

Da veit eg kem eg ska snakke pent med viss eg trenger å få ting gjort med min Quattro : rock :

Veldig flink du Christer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he... Sikkert...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobbet Christer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker..........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.