#1 Skrevet Juni 29, 2007 Jeg lurer på om det er noen her som vet hvordan man får løs radionavigasjonen i en 2001 passat? er den store saken med en 7" skjerm ellerno 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2007 Jeg lurer på om det er noen her som vet hvordan man får løs radionavigasjonen i en 2001 passat?er den store saken med en 7" skjerm ellerno er ikke det bare å poppe deksle rundt, så står det et par 10 skruer rundt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2007 Nei, han fant ut av det.. var 4 spesialverktøy som måtte stikkes inn rundt hele opplegget, så kunne man lirke den ut! Han stakk vist innom møller og lånte de pinnene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2007 okei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2007 der var man ferdig med bilstereo prosjektet! fyfaen for en liv det var å få det til å fungere. Etter man hadde fått den ut av dash'en så måtte jeg få en iso-->slik signal overgang for høytaler kontakten bak spilleren og hele den tingen var ca. 4x10x1.5cm. Tror jeg brukte rundt 1.5-2 timer på å få alt på plass i dashbordet igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2007 BILDA!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...