#1 Skrevet August 10, 2004 Heisann..lurer på om de vinduene bak har et eget rele..stemmer dette? Kun de som ikke fungerer. Kan også være motor på begge sider..hva tror dere? Noen som har deler liggende? Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2004 Hadde samme problem på min 200. Begge heismotorer bak var rustet fast av dimensjoner. Regner med de ikke har vært brukt mye Om du plukker av dørtrekket kan du jo alltids måle om det kommer strøm bak til de også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2004 Opprinnelig postet av Kay Langhelle Hadde samme problem på min 200. Begge heismotorer bak var rustet fast av dimensjoner. Regner med de ikke har vært brukt mye Om du plukker av dørtrekket kan du jo alltids måle om det kommer strøm bak til de også da. Heisann,ja var dette jeg fryktet. Tidligere eier trodde at de var rustet fast og viste meg dette før jeg kjøpte den,men ville høre om rele kunne være årsaken. Skal sjekke strøm imorgen. Takk! 8) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...