Bilde av S2\RS2 med Compo felger?

Anbefalte innlegg

Jeg går å lurer på å kjøpe meg 17x8 Compomotive MO felger til S2'en min.. Noen som har synspunkter, aller helst eventuelt et bilde av noe liknende på en bil? Hadde vært en lettelse.. :)

Har 323mm skiver med big reds under og lurer på hva som er det gromeste inpresset på disse felgene da, vil ikke ha noe "sliping" av kalipere innafor der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aleksander Urke har vel slike felger på sin s2: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkefunksjonen er ikke helt min venn.. =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for totalt off topic her men du har S2 også har du bilde av V6 i avataren? Hmm. Ett motor bygg som har gått meg hus forbi her eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for totalt off topic her men du har S2 også har du bilde av V6 i avataren? Hmm. Ett motor bygg som har gått meg hus forbi her eller?

Er ikke den S2 avanten med RS2 optikk og V6'er a? Som lå til salgs her. Totalt bastard bil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh.. Nei.. Min S2 er en coupe med snart kjørbar RS2 motor, med T04/k27 hybridturbo, bare styreenheten min kommer fra overhaling.. Men har forelska meg litt i det motorrummet der.. :) RS4 selvfølgelig.. Den bilen du tenkte på med RS2 styling og V6'er hadde faktisk compo-felger.. :P

Men i svarte da.. Jeg skal ha 17" hvite compo felger, men vil se en bil med det først så jeg kan bestemme meg for om jeg skal ha 5 eller 6 eiker og så vil jeg gjerne ha noe inputt om hvordan inpress som er det geniale med big reds.. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha 6 eiker compo på min, men 18" og et 35.....vinterfelger : smil :

Synes de er finest ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.. jeg hadde først tenkt på å ha 18", men vil ha litt mer gummi å kjøre på, mye lange fine grusveier oppi her jeg bor.. : rolleyes Men det som taler for 18" er at da blir felgene mere åpne.. Og det er jo ikke dumt når det innafor er fint å se på.. =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.