#1 Skrevet Juni 29, 2007 Er det bare en sikringsboks i S2 eller er det flere? Evt hvor ligger de.. Jeg tenker da på audio/radio.. Jeg får ikke spilleren til å virke og sikringen er hel:confused: Noen som vet noe om dette eller? Mvh Joakim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2007 Ingen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2007 vil sterkt tvile på at det er flere sikringsbokser i bilen. Må du bare fram og feilsøke på kablene. multimeter og sjekke at du får strøm eller ikke er jo en start. kan jo hende spillern har tatt kvelden og. husk at det sitter sikring på selve spillern også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2007 Jeg har sjekket at det ikke kommer strøm frem til spilleren.. Jeg sjekket derfor alle sikringene og alle var hele.. Sikringen i spilleren er også hel, så da står jeg litt uten flere alternativer.. Er det noe slags rele på spilleren eller? Ikke vet jeg:confused: Noen som vet eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2007 Kan være brudd i en ledning da. kan jo også hende at det er lagt opp en egen kurs til spillern av tidligere eiere. Enkleste er nok at du bare legger opp ny og bedre kurs med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...