#1 Skrevet Juni 29, 2007 Har slitt med ulyd i forstillinga mi i lengre tid(les 6-7 mnd) uten å klare å lokalisere feilen. Forleden dag hadde jeg bilen på bukk og oppdaget at opphengskula nærmest var på vei til å falle ut av fjærbeinet, etter å ha skifta bærearmen idag, merket jeg at det er mye slakk i selve kula også... Saken er den at jeg skifta dette for ca 2 1/2 år siden, ca 30k km siden... Har hørt at disse skal holde rundt 100k km..?! Hva mener folket? Kan også ta med at andre siden er uten slakk, den har ikke blitt skifta så lenge jeg har hatt bilen... Delen er kjøpt hos Meca, og er av merket MEYLE. Det står med stor skrift på esken "Exceeds OE Spesifications" -A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2007 Jeg kjørte 160k km på de orginale før det ble nevneverdig slakk.. Er ikke bærearmen og kula en og samme del på C4 S4'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2007 Jeg kjørte 160k km på de orginale før det ble nevneverdig slakk.. Er ikke bærearmen og kula en og samme del på C4 S4'n? Jo... men betegnelsen brukes om hverandre her på forumet, derfor har jeg skrevet opphengskule/bærearm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2007 Pleier ikke dette å være et kjent problem på disse? Hvor kjøpte du bærearmen forresten? Var det en original del? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2007 Delen er kjøpt hos Meca, og er av merket MEYLE. Det står med stor skrift på esken "Exceeds OE Spesifications" -A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2007 For ordens skyld: Slike deler _kan_ skades av trikkeskinner/hull i asfalten o.l. på en slik måte at levetiden forringes. Kjører man på lavere dekkprofil (gir mindre demping i gummien), større felger osv kan dette også bidra til at støtene hjulopphenget får blir kraftigere enn de burde vært. Når det er sagt : Dette er en del som den norske importøren gir 3år/100'km garanti på. Både ved kjøp av bilen ny og ved kjøp av reservedeler hos en merkeforhandler. Det burde iallefall gi en pekepinn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...