Anbefalte innlegg

Som nevnt i tråd. Kjørte i overkant av 35 mil på èn tank, med blandet kjøring. Har merket at det lukter bensin enkelte ganger, men den lekker ikke.

Merket i går, at ved ved stort gasspådrag over 4000 5500 omdr, så kom det en noe rar lyd fra eksosen, tror jeg.

Motor er chipet.

LMM er i orden.

Montert magnetventil fra S3.

Noen forslag? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker, men min 97 1,8T som ikke er chippet brukte litt ekstra lake når termostaten var gåen, har du rett temp på motoren ved normal kjøring??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 1.8t fra 98, Ålesund til Oslo lå den på 0.64 på mila og opp igjen 0.67 pga mye forbikjøringer...

men på små kjøring ligger den for på 1.3 til 1.8l på mila, men og måle småkjøring er umulig da pga at man gir gass bremser står og prater 10 min på tomgang etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt i tråd. Kjørte i overkant av 35 mil på èn tank, med blandet kjøring. Har merket at det lukter bensin enkelte ganger, men den lekker ikke.

Merket i går, at ved ved stort gasspådrag over 4000 5500 omdr, så kom det en noe rar lyd fra eksosen, tror jeg.

Motor er chipet.

LMM er i orden.

Montert magnetventil fra S3.

Noen forslag? :)

sjekk lambda sonden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar! :)

Selvfølgelig blir det høyere forbruk med bykjøring. Men den bruker mye på landveiskjøring også.. Liker ikke at det lukter bensin heller.

Termostat og tempføler (G62?) er i orden. Hvordan virker lambda sonden og har den innvirkning på forbruket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du orden på dette? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.