#1 Skrevet Juni 29, 2007 Finner den ikke igjen jeg. Er den slettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2007 Denne du tenker på? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=67121&highlight=oldschool 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2007 Jepp. Takk Espen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2007 Finner den ikke igjen jeg. Er den slettet? denne er vel ganske død denne........?? eller hva sier folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2007 Ja, rimelig død. Men nå begynner jeg snart på prosjektet mitt igjen, som også har lagt dødt ganske lenge, så da kan ihvertfall jeg oppdatere litt. Blir vel kanskje sånn i disse grill tider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2007 ja er vel sant det. ellers har vel kanskje de fleste gått å kjøpt seg nyere biler.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...