Anbefalte innlegg

ok, bruker du denne oljen??

møller hær forhandler med castrol, og i tromsø forhandler di med shell : klø : så hva er best olje: eek :

Castrol eller Shell olje vil ikke utgjøre noen forskell.

Jeg har brukt VW 502.00 oljer med merke: Mobil1, Esso, Castrol, Statoil, Felleskjøpet, Agip, Fuchs, Shell, Fina og Elf (tror ikke jeg glemte noen nå : klø : ) Merket ingen forskjell mellom noen av dem. Alle er brukt på en og samme motor, 2,2 AAN som nå nærmer seg 200k km.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok:) men felleskjøp olje er vell statoil som leverer til? og denne olja er jo billig og bra!

brukte den på min audi 100 2.2E :D og denne rullet 350K km uten ventiltikking :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er Statoil som leverer til Felleskjøpet. Felleskjøpets syntetiske 5W-40 er den samme som Statoil Lazerway 5W-40... til nesten 1/3 av prisen (hvis du kjøper 10l).

Hvis jeg ikke finner M1, Shell, Castrol etc.. til nedsatt pris (

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så dette er ingen fare og bruke på 2.2T ? tenkte på turboen osv :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være noen fare med det? FK oljen er produsert iht. VW 502.00 spec og holder i massevis til AAN motoren. Oljer med 502.00 spec. er mye bedre enn minstekravet til AAN motoren, som er VW 500.00 (sjekk det som står om olje og oljeskift i instruksjonsboken).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha:) ja men da er det ingen fare! greit å snakke med dere som har peilig på dette!! :D takker så mye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.