Anbefalte innlegg

Sånn helt kort.. hvilke deler trenger jeg i tillegg for å gjøre denne ombyggingen?

Regner med at det ikke bare er å montere innsuget og ferdig med det? Må jeg ha ny pakning eller passer original innsugspakning? Annen gasswire kanskje? Kan jeg bruke 3B fuelrail? Dysene passer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn helt kort.. hvilke deler trenger jeg i tillegg for å gjøre denne ombyggingen?

Regner med at det ikke bare er å montere innsuget og ferdig med det? Må jeg ha ny pakning eller passer original innsugspakning? Annen gasswire kanskje? Kan jeg bruke 3B fuelrail? Dysene passer?

Alle pakningene passer.. Er vel bolt on bare at du trenger annen fuel-rail.. Jeg har det vist du trenger?!: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det vist du trenger?!: rolleyes

: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir ikke servopumpa og klimaradiatoren i veien?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir ikke servopumpa og klimaradiatoren i veien?

Motoren skal i en Coupe Quattro type 85 så der er ingen klimaradiator eller kompressor. Er usikker på om det blir kræsj med servopumpa da: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krasjer med radiatoren ihvertfall og fordel med AAN fuelrail siden festene passer da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3B fuelrailen kan du fint bruke, bare lage 2stk nye feste klemmer i flattjern for å holde denne nede.

Om du ser igjennom tråden min så finner du nok noen bilder og tips der.

Jeg måtte iallfall bytte vifte på radiatoren iom at jeg måtte skråstille denne lenger bak, samt jeg måtte sveise litt om på innsuget pga servopumpen tok borti, evt må du lage nye braketter og flytte denne litt ned.

Største klusset er om du lar servopumpen stå der den står vil du få problemer med vannmanifolder under innsuget, aan vannsamleren har uttak i front, 3b på siden inn under innsuget.

Min løsning ble å gjenge opp 1/2'' npt nipler inn i toppen og plugge ett av uttakene, dette ble den safeste løsningen for min del mtp på lekkasjer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.