#1 Skrevet Juni 30, 2007 Som nevnt ovenfor, lurer på kor mangen bar eg skal ha i dekket. kva bruker folk her på forumet? (Er ein passat dekka står på)¨ Lurer også på om nokon kan si meg kva bolter eg trenger. Kva gjenge, gjengelengde og kon eg treng på nye felgane min. (ASA AR1 18") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2007 Når det gjelder dekktrykk er det en fordel og kjøre med litt høyere trykk enn hva som stå. Jeg kjører med 50psi i dekkene mine det er 19". Så 40-45 tipper jeg er bra for deg. det blir litt mer stumpete og kjøre på men du sparer dekkene og beskytter felgene mot og bli urunne. da man får et hardere dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2007 Jeg kjører med 38 foran og 36 bak på golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2007 Kjører med 3 bar på S4en.. Har prøvd meg litt frem mellom 2,6-3,5 men må ha MINST 3 for å slite jevnt på hele dekket. Spesielt gjelder dette fram-dekka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2007 Har 205/40/17 dekk på caddyèn og der kjører jeg med 3 bar jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...