Pizzamøte søndag 1.7 kl 1900 !

Anbefalte innlegg

Jepp som vanlig regner jeg med vi møtes på Peppes Pizza i sentrum kl 19.00 for store mengder skjit-prat og tilsvarende store mengder pizza og brus ! : ja :

De som er i lokallaget men som kanskje ikke har vært så aktive, håper dere besøkte Nordvest-treffet og så at vi ikke er så veldig farlige, bare å møte opp :)

Første gangen man er på et slikt pizzamøte kan det kanskje virke som det er en liten, sammensveiset gjeng som sitter i hjørnet og prater internt... Slik var det for meg også de første gangene, men etterhvert som jeg har blitt kjent med de fleste så ordner det sosiale seg selv :) Det lønner seg også å kanskje prøve å prate litt, man kommer gjerne i snakk med noen (om bil som oftest...) og da er veien ikke så lang inn i varmen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

e kommer vist du henta me på gk peder he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nokken som henta me ut i nordsjøen da? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen ska hente Espen, så kan ni vel ta en tur om Grönland og plukke opp meg.

Ta til venstre vid det 358:e isfjellet så ser ni meg, annars så kan du bare spörre en

av de 190 kvalerne om veien til Fiskenes, dem vet hvor vi er. Tro meg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen ska hente Espen, så kan ni vel ta en tur om Grönland og plukke opp meg.

Ta til venstre vid det 358:e isfjellet så ser ni meg, annars så kan du bare spörre en

av de 190 kvalerne om veien til Fiskenes, dem vet hvor vi er. Tro meg!

Trudde du ikkje skulle ut på sjøen igjen e Jimmie : klø :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trudde du ikkje skulle ut på sjøen igjen e Jimmie : klø :: haha :

Trudde ikke jeg heller:rolleye: , men kjeder meg sån heime og penger kan man aldrig få för mye av.

Noe fönuftigt som ble sagt på pizzamöte da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.... å jeg sitter fortsatt på en bussholde plass på e6 å venter på noen kan hente meg : gråter :

Men, men.. ingen fare om ikke noen gidder, jeg har hørt snakk om noe 60% :nana:

**********S K Å L**********

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.... å jeg sitter fortsatt på en bussholde plass på e6 å venter på noen kan hente meg : gråter :

Men, men.. ingen fare om ikke noen gidder, jeg har hørt snakk om noe 60% :nana:

**********S K Å L**********

Mvh

Øhhh.....ka i alle dage du gjør på E6 da ?? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fest på E6? hehe den va ny :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe fönuftigt som ble sagt på pizzamöte da?

Vel først kom alle for tidlig : eek : og holdt etter sigende en lav profil.

Så kom jeg til rett tid :rolleye: og fortsatt holdt vi oss i en fornuftig tone.

Så kom Øystein (gjentatte ganger) og av en eller annen grunn snudde alt seg til skitprat.

Men det var ikke før en synnatebøvel med kåbbåyhatt, spritusjbart og -pikk i ansiktet dukka opp at møtet virkelig ble heva.

(som dere sikkert forstår hadde vi ikke "hula" vår sist søndag men ble henvis ut til de vanlige gjestene noe som av og til er litt lett å glemme: flau : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.