#1 Skrevet Juli 1, 2007 Halla: vinke : ,lurte om det e nogen så har lyst til å hjelpa meg me å skifta til ein ny frontspoiler,mot litt betaling selfølgeligt,eg e litt dum på det området: grønn : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2007 då skal oettinger-fronten på altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2007 då skal oettinger-fronten på altså? Jau hadde håpa at eg sko få den på før Torsdag,for akkurat nå så ligge den barra her på gulvet Ny lakka å klar,men tørr ikje begynda..........har du ei Msn adr du(vist du vil gi den vekk da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2007 har du ikkje prøvemonter den før du lakka den? Eg måtte vartfall modifisere litt før eg fekk på fangeren på 80`en eg hadde tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2007 absolut et nust å prøvemontere før lakk.. kor lakka du vidar ?? sko hatt lakk på mine ting før torsdag eg o. Noen som vet om noen så lakkere ????? ASAP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2007 absolut et nust å prøvemontere før lakk.. kor lakka du vidar ?? sko hatt lakk på mine ting før torsdag eg o. Noen som vet om noen så lakkere ????? ASAP prøvemontering e for puddingar: haha : ,eg tok ein tjangs siden de sa på forumet at Ottenger kan ein barra knø rett på ,lysten på litt jobb kansje,mo money mo money 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...