#1 Skrevet Juli 1, 2007 Skal bytte lyktglass på min audi 100 pga steinsprut som har ødelagt det. Men ser da jeg har tatt av glasset at selve reflektoren ikke er 100% ren. Litt irr og støv på den. Er det noe jeg kan bruke til å vaske den med? Uten at jeg ødelegger den eller lager riper i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2007 klart du kan vaske den! men ikke rør selve reflektoren med noe,det blir riper.(ikke engang med fingra) legg den i zalo vann litt,eller lignende,og skyll. og la tørke. bruk trykk luft,da blåser du kansje også vekk litt møkk + at du ikke får såpeflekker/skjolder. hjelper ikke det må du bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2007 Jeg pleier å vaske med Zalo (eller lignende) og gnir forsiktig med fingrene, etter at jeg har vasket hendene veldig godt. Bruk masser av varmt vann til å skylle med. Til slutt pleier jeg å legge lykten på en varmeovn slik at resten av vannet fordamper. Legg lykten med pæreåpningen oppover. Ikke bruk noe papir eller stoff til å tørke med, det lager riper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...