#1 Skrevet Juli 1, 2007 Var ute og kjørte isted og helt ut av det blå så eksploderte dekket på venstre fremhjul. Noen som har 2 dekk? evt vet hvor jeg kan få tak i dette imorgen tidlig. jeg befinner meg i sandvika. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2007 Har ikke dekkskift åpent på søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2007 Vis du ringer Christer Kvalheim, så er han alltid veldig behjelpelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2007 Tror han er på ferie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2007 Var ute og kjørte isted og helt ut av det blå så eksploderte dekket på venstre fremhjul.Noen som har 2 dekk? evt vet hvor jeg kan få tak i dette imorgen tidlig. jeg befinner meg i sandvika. Det var dumt! Hadde to stk for litt siden jeg som gikk for en tusing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2007 Kan klare meg med 1 som holder ut sesongen også siden jeg må bytte det andre dekket foran etter denne sesongen. ingen som har et nankang dekk liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2007 Noen som vet med sikkerhet om Christer er på ferie? Begynner å bli krise her nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2007 Christer er på ferie ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 1, 2007 Han la igjen et telefonnummer i dekk- og felgtilbudstråden sin i tilfelle noen trengte å få tak i han mens han var på ferie, om jeg ikke husker feil:) EDIT: NB! DA TAR JEG FERIE Skal reise bort litt..Så ingen mails/pm`s/innlegg vil bli besvart de neste 1 1/2 uke dessverre. Men er det noe som ønskes svar på fort, er det bare å prøve å ringe. Svarer når jeg kan Tlf Nr: 91763086 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2007 Da blir det tur til dekkskift ikveld for nye dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...