bensin og clutch til urquattro !!

Anbefalte innlegg

Hei !!

Lurte på følgende til 10v urquattro :

Hva slags bensin kjører dere på 98 eller 95 blyfri ??

Hva slags clutch burde jeg kjøpe til bilen ?? Skal bare ha motoren orginal, så behøver ikke noe spesielt, men tenkte på forskjellige typer ? Sachs el.l ??

Noen som vet ca pris på clutch ??

Clutch, utløserlager, trykkplate ?? flere ting...??

Er det flere ting som burde byttes når man først har girkassen nede ?? tenkte på foringer el.l som er like greit å bytte når kassa først skal ut ??

Håper på noen svar da jeg skal kjøpe disse delene, slik at jeg er klar for clutch bytte !!

Takk

Stian : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører på 95 blyfri jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

98, kun det beste er godt nok!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

98 vil eg tro motoren trivs best med...

Sachs clutcher får du vel til en trivelig pris hos mekonmen, bilxtra, etc. Koster nok ikke så veldi mye, bortimot 2000kr for lamell og trykkplate, vet ikke om disse skaffer lager også, så er det møllervare kan det vel koste litt krons.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står "Min 92ROZ" på innsiden av tanklokket mitt, så da burde det holde med 95 blyfri. Med oppjustert turbotrykk brukte jeg 98. Min har selvjusterende tenning og bankesensorer, vet ikke hvordan det er på deres biler.

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.