#1 Skrevet Juli 1, 2007 Da jeg kjøpte bilen min stod det grønne dyser på den,er det orginal dyser eller? på en corrado jeg hugget stod det gule.De grønne dysene virker litt lengre også og det står 0379060310 på ene siden av dysen og andre siden står det280150905 også på to plasser til står det 944 og 060. Noen som vet hvilke dyser dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2007 Ifølge Bosch sine lister er disse orginale til G60 ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2007 G60 ble vel levert med minst to forskjellige dyser org ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2007 ja ok..var inne på møller idag og spurte etter overhalings sett til dem oringene og det men de kunne ikke levere sett til dem,så de mente det var trim dyser..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...