#1 Skrevet Juli 1, 2007 det er vel på tide å spille ballen videre til en annen her i lokallaget.. klubben lokalt trenger en pådriver som har tid til å stelle istand ting her.. trenger kandidater som kan stille til valg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2007 Tips: Cato Moen Olsen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2007 Jepp Cato er ett godt forslag vis han vil sjøl då sjølsagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2007 Drid i om han vil eller ikke!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2007 Bare drid i meg ka d e slags snakk Eg har vurdert d litt men vet ikke om eg har nok tid sjøl, men vis ingen andre melde seg så kan eg kansje prøva mg for å se koss det går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2007 He he... Der va du jo!!! :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2007 Årslønn? Firmahytte? Firmabil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2007 Forslag til kandidat: Øivind Løkset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2007 Han har min stemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2007 Min og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2007 min og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2007 min og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 7, 2007 min og hehe... Juks!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 7, 2007 min og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 7, 2007 Okay, min og!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 7, 2007 oi pokker.. jeg trodde vi stemte på Cato jeg.. jaja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 7, 2007 Stemme og for Øivind! Å kor lenge ska denne stemmingå fåregå??? Må få gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 7, 2007 Kan få min stemme og, men hvis ingen har någe imot at Øivind blir nye leder så e det vel ikkje merr å masa om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 7, 2007 Øivind får seff min stemme også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 7, 2007 da har jeg lagt ut en avstemning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...