#51 Skrevet Juli 3, 2007 Bra reportasje Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 5, 2007 Om det er flere som har bilder/film av den svarte s2`n, så er det bare å legge ut Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 7, 2007 Søndagen, litt reduserte så vi på kjøringen og knipset lite bilder.. Bilde av dama mi på gatebil?!? Hon sa ju att hon skulle på jobbmöte i oslo?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 8, 2007 Søndagen, litt reduserte så vi på kjøringen og knipset lite bilder.. Bilde av dama mi på gatebil?!? Hon sa ju att hon skulle på jobbmöte i oslo?!? Hehehe.. Får dere fisk Jimmiee?? ' Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 10, 2007 ingen som har noe filmklip av den nye s2n til jonus a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 12, 2008 Gjør klar og planlegg til ny tur gutta! Gatebiltreff Mantorp Park i Sverige 27- 29 juni! Fy fa*n jeg gleder meg til denne turen i år! Dette var definitivt fjorårets "höjdare" og må bare oppleves av den enkelte om man ikke har vært der før. Jeg stiller med øl, kamera, hjelm og solkrem iår. Så da har man vel det mest nødvendige for å overleve en helg der på Mantorp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 12, 2008 Plass til deg i skiboksen:) Skal vi dra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 12, 2008 Ja vi skal dra, men skiboksen skal vel fylles med boksøl trodde jeg?! EDIT: Fydda, de morro smileyne virker ikke lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 12, 2008 Jeg skal over, mest sannsynlig som "kartleser" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 12, 2008 Faen, jeg også vil ... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 12, 2008 Sier som de andre, fint med "reportasje" Hehe. Morsom lesing, ser ut til at det var svært morsomt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 13, 2008 Jeg skal over, mest sannsynlig som "kartleser" Og jeg, med stor turbo og "riktig utveksling" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 15, 2008 Jeg skal over, mest sannsynlig som "kartleser" Konge! Vi må skrape sammen alt av klubbfolk der borte og lage litt show da Faen, jeg også vil ... Mvh Jeg trodde du var blott obligatorisk på denne turen Aleks?! Nei få i ny kasse og dra på nedover så blir det tur Sier som de andre, fint med "reportasje" Hehe. Morsom lesing, ser ut til at det var svært morsomt der Det ER utrolig morsomt der, masse bra ting å se på også (damer og biler). Og jeg, med stor turbo og "riktig utveksling" Herlig. Gleder meg til å se den i aksjon. Hvordan farge er det på doningen din? (slik at vi kjenner deg igjen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 22, 2008 Lørdagen, Golf 1 VR6 T RWD!! Kan meddele at denne mk1 Golfen nå benker 600hk på 1.5 bar med 99oktan bensin. Garrett GT4094 1600cc dyser og Motec sprut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 22, 2008 Mye bra bilder her Takker så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...