#1 Skrevet Juli 2, 2007 har en audi 90 (type85) girkasse fra 2.2 i min coupe.. hvor mye tåler disse kassene? motoren som står i min er en AAN. motoren er original nå, men vil den tåle chip? 290hk? eller blir det for mye? er snakk om fremhjulstrekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2007 Nå snakker jeg om noe jeg virkelig ikke kan noe om, men noe sier meg at det egentlig aldri har vært store mengder folk som ha blodtrimma disse med FWD. "You're now entering.. the twilightzone" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2007 Mener de tåler ca 450-500 nm, var det jeg fikk oppgitt for noen år siden i hvertfall. Det er vel kjørt med originale quattro-kasser opp til ca 5-600hk, og fwd-kassene tror jeg ikke tåler noe spesielt mindre i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2007 450-500nm holder vel akkurat det da. med chip blir det 450nm på 20v Turbo ifølge audisentrum sin side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2007 Tar du det "litt" med ro, og girer skikkelig.... så tror jeg girkassa fint tåler 450nm OT: Hadde planer om å bygge om min 90fwd til 20vt..... men planene ble endra i siste liten..... kjøpte 90 20v istedet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2007 ja, ta det med ro, så går det nok bra. den har jo gått før jeg kjøpte den. hvis jeg kjører rett frem og bilen begynner å spinne, sliter det mer på kassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...