#1 Skrevet Juli 2, 2007 Hei! Skal bytte girkasse på min 92mod s4 2,2t AAN nå er det standard 5trins kasse i den åsså har jeg en 1999mod 6trins s4 biturbo kasse med forsterket 1gir på hånden. Selgeren mener hvis jeg hadde hatt 6 trinn orginalt i bilen, er det bare å bytte. men han trodde kanskje det var no fester eller no som er annerledes til 5trins? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2007 Hei!Skal bytte girkasse på min 92mod s4 2,2t AAN nå er det standard 5trins kasse i den åsså har jeg en 1999mod 6trins s4 biturbo kasse med forsterket 1gir på hånden. Selgeren mener hvis jeg hadde hatt 6 trinn orginalt i bilen, er det bare å bytte. men han trodde kanskje det var no fester eller no som er annerledes til 5trins? Trolig er girskiftemekanismen litt ulik på 5 og 6 trinn, pga sperre mot revers og total sidevandring på spaken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2007 Charlie smith har samlet noe her: http://www.elektro.com/~audi/01E/DSY/ Merk at du sannsynligvis kan si 'hadet!' til procon-ten-systemet hvis du ikke får laget en ny brakett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2007 den som står i nå som er 5trins er CBD den jeg vil sette inn er DSY Hvis det er noen som har noe erfaring vil jeg gjerne høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...