#1 Skrevet Juli 2, 2007 Heisann! Har en 91 golf cab som har en lei tendens til å bli varm på varme dager og ved køkjøring. Jeg hører ikke at vifta går på, men en svak during ved ca 108 grader, hvor også tempraturen "stopper" opp. Kan dette skyldes en dårlig temp giver eller er problemet mer alvorlig? ps. Kommer også en sur og meget sterk lukt inn i coupeen som jeg mistenker er kjølevæske når motoren er varm, og bilen står i ro. Tusen takk for svar og hjelp! Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2007 Sjekk termostaten, eller så kan radiatoren din være tett. Min er sånn også, men ikke rukket og se på det ennda. Problemer er bare ved kø-kjøring, eller når den står rolig på tomgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2007 Hey boys! Ny radiator på Radiatorservice i Oslo fikk jeg for 700.- i fjor. Ekstra greit med einser da nå prisene er såpass lave. NB! Oppga at jeg var klubbmedlem, fikk da spesialrabatt. Kjøp viftetermostat som sitter nederst i radiatoren på Biltema. Koster under hundringsen og fungerer helt fint. Finns to typer, 92 og 96 grader. Velg 92 grader. Sjekk også ell-ledninga til denne temp-føleren, har en tendens til å ryke nede ved føleren etter noen år. Lekker systemet litt etter denne utskiftinga, dra etter forsiktig, spesielt på vannpumpa, og hell på en kvarting med radiatortetting fra Esso. Da verken koker det, eller blir "fali"... varmt seinere. :-) Tut-kjør-spinn, ...og vink til alle smådamene... He-he-ho-ho Hils fra meg .-) Over og ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...