Felger til 2006 Passat stv. Highline

Anbefalte innlegg

Da jeg er lite bevandret i felgenes verden så tenkte jeg å høre med dere eksperter!

Har muligens en 2006 Passat stv. Highline med sportspakke++++++ for hånd og har lyst til å få litt tips på hvilke felger som kan passe...

Noen som også kan informere meg om orginal ET og boltsirkel?

Har lyst til å ha 19" felger med ET som bringer felgene så mye ut som mulig uten at det subber og at det holder seg innenfor lovlig grense ( må ha Tüv).

Dette blir bruksbilen, så det må ikke være dyre felger, ( 10000-15000 for felger og dekk ).

Har sett litt på RS6 og noen andre felger med kant, men er usikker på hva jeg skal velge...

Noen som har noen tips?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på "Helios", og du finner svaret Kjell Gunnar.. :)

attachment.php?attachmentid=62753&stc=1&

Ut og lete på bruktmarkedet nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers blir jo aldri Rs6 feil, om enn noe vanlig.. :)

attachment.php?attachmentid=53114&stc=1&

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helios og RS6 er fine begge to. En annen, som du vel og merke kun får i 18" er VW samarkand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helios og RS6 er fine begge to. En annen, som du vel og merke kun får i 18" er VW samarkand.

Hvordan ser den ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett ETA BETA Jofiel Silver 8x19" med 235.35-19" tilsalgs på forumet. Kan det være av interesse?

5 eker med vifte/skovl design.

Ubrukte felger med Vredenstein Ultrac Sessanta dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett ETA BETA Jofiel Silver 8x19" med 235.35-19" tilsalgs på forumet. Kan det være av interesse?

5 eker med vifte/skovl design.

Ubrukte felger med Vredenstein Ultrac Sessanta dekk.

Er nok ikke helt min smak. Dessuten litt dyrt.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom en ny Passat kanskje er på hånd, så drar jeg denne opp igjen.. Noen tips om fine 19" felger til passat?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helios på Passat 3C er bare utrolig pent synes jeg !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min passat med audi orginale Q7 hjul 9x20" med 235-30-20 Pirelli.

Boltsirkel er bygd om fra 5x112 til 5x130. Inpress er 60 på felgene og H&R spacere med boltsirkel forandring bygger ut 15mm på vær side. Passer perfekt innover og utover. Får ikke en finger i mellom fjærbein på innside og det er ganske så trang i skjerm. Men det tar ikke i.

Bilen har gewinder fra KW som er justert moderat. Di orginale skvettisan ligg noen cm fra bakken. Flott forvarsel.

På det siste bilde så er det en veldig stor henger på med litt for mye last i front og orginalt understell på bil.

Bilde056.jpg

Bilde054.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passat med 18" Samarkand.

04052007097.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Moda Q5 felger å H&R 40 mm senkesett på min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar denne opp igjen da jeg har fått meg bil.....

Vinterfelgene blir 18" Samarkand. Litt usikker på hva det blir av sommerfelger. Eneste sikkert er at det blir 18". Leter etter en felgsimulator som jeg kan prøve div felger på bilen for å se litt hvordan de ser ut på bilen... Noen som vet om en nettside der jeg kan finne dette? : klø :

Har sett litt på Mak Jag og Karthoum titan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.