Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det kanskje flere her som kunne tenke seg å bli med å spleise på et lokale der vi kan mekke litt og sånn på biler??? Eller noen som har en ledig plass ett sted?

 

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=85124

 

Lokaler til rett pris og på riktig sted hadde vært finfint det egentlig men.. blir fort litt dyrt. Overnevnte lokaler hadde passet meg finfint mtp. plassering, men koster litt mer enn jeg vil bruke per måned ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kan jo være noe å tenke på. Men hva slags utstyr og hvor mange plasser? Skal helst under 1000 selv om det ikke er veldig realistisk.

 

Kunne godt tenkt meg noe rundt østkanten dog.

 

Er mange garasjer på Vestli (litt langt unna) som har blit konvertert, med bukk og luft etc. De er litt dyre da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, kan jo være noe å tenke på. Men hva slags utstyr og hvor mange plasser? Skal helst under 1000 selv om det ikke er veldig realistisk.

 

Kunne godt tenkt meg noe rundt østkanten dog.

 

Er mange garasjer på Vestli (litt langt unna) som har blit konvertert, med bukk og luft etc. De er litt dyre da.

 

Den som ble linket til er ett greit verksted. Det koster akkurat 1000kr måneden. Må ha med eget verktøy, men det finnes elefantjekk, traverskran i taket. Vi har kompressor, stor stereo og liten komfyr. Strøm og varme er inkludert i leia.:) Er også en god del bukker der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får fast plass der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. det er ikke noe problem. Må bare få flyttet 2biler (langtids prosjekter til en på verkstedet) så du kan få plass nærme porten. Er nemlig slik at enkelte biler blir parkert inne. men det har enda ikke vært noe problem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan du sende meg noen biler på remyek AT gmail DOT com ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få en av de som er der oppe mest til å ta bilder.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ordne biler av dette i løpet av helga jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.