#1 Skrevet August 11, 2004 Synes jeg har litt høy oljetemp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2004 90-110 er vel ikke unormalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2004 OK da er de kanskje ikke så høy alikevell da. Ligger mellom 100-110 gr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2004 110 er helt normalt, på banekjøring og annen hard kjøring kan man se opp mot 130 uten at det er noe å bekymre seg over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren 110 er helt normalt, på banekjøring og annen hard kjøring kan man se opp mot 130 uten at det er noe å bekymre seg over. Skal ikke se bort ifra at det kan bli litt har kjøring nå og da. Er jo så morsomt med dieselbil som sparker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Skal ikke se bort ifra at det kan bli litt har kjøring nå og da. Er jo så morsomt med dieselbil som sparker. OT: funnet ut ang. feilmeldingen på VAG-COM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland OT: funnet ut ang. feilmeldingen på VAG-COM? TS trodde kunne være LMM eller turbo. Skal rense LMM'en i dag evt. sette den inn hos TS når jeg får lønn om 4 dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2004 Oki, dyrt eller J...... dyrt altså... Huff og huff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Oki, dyrt eller J...... dyrt altså... Huff og huff Slipper vel unna med ca 1000,- om ikke en rens holder, hvis det er LMM'en og turbo tørr jeg ikke tenke på en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...