#1 Skrevet Juli 2, 2007 har rota bort den plata med rammenummer som er på frontplata. har skifta hele frontplata, så nå står det ikke noe rammenummer. noen andre plasser det står? en 1982 Audi Coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2007 Det skal stå på toppen av torpedoveggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2007 Har også hørt det skal stå et "ekstra" rammenummer på c-stolpen, men det kan jeg ikke garantere for. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2007 fant det på torpedoveggen der ja. takk. Har også hørt det skal stå et "ekstra" rammenummer på c-stolpen, men det kan jeg ikke garantere for.Mvh EW okei. skal jeg se etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2007 skal stå ei plate poppa fast i tomrommet bak høyre støtdempertopp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2007 Har også hørt det skal stå et "ekstra" rammenummer på c-stolpen, men det kan jeg ikke garantere for.Mvh EW Min bil (87 Cq) er totalt ribbet ut/innvendig nå, men jeg har ikke sett noe ekstra rammenummer noe sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...