#26 Skrevet Juli 12, 2007 Må nok engang skryte av Jonus for sinnsykt god service... På mandag fant jeg ut at turboen var årsaken til all røyken, sendte den til Jon.. Snakket med han tirsdags kveld, rundt 23 tiden,da hadde han akkurat blitt ferdig med den, skiftet tetningene da de var blitt blåst ut, mest sannsynlig pga, det ikke gikk nok olje i retur til bunnpanne, regner med dette er pga. dårlig veivhus.Så har laget meg ny tank.. Han sendte den med express post onsdag morning... Jeg fikk turboen idag kl 0900... Da rekker jeg GATEBIL alikavel, kanskje...hehe.. Men har et spm.. Ved torpedoveggen (pass.side) kommer det er rør fra bensintanken(tror jeg) som går over til en slange..som igjen går til en ventil (denne er blå og har også el.tilkobling på), som går inn på et T-STYKKE, en til innsuget (undersiden) + inn på en slange iforbindelse med veivhusrør greiene... Jeg har revet vekk alle de orginale slangene/rørene og lagt opp nytt system til den nye tanken osv. men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den slangen med ventilen på. Det er vel utluftningen på tanken eller ? visst jeg blender den blir det vel trykk/vakuum i tanken ? Håper på raske svar siden jeg skal reise ikveld.. sånn har jeg gjort det, funker som en drøm;) håper du skjønner tegninga mi:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=75437 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...