#1 Skrevet Juli 2, 2007 å feilsøke litt på bilen min? Har snart prøvd alt uten å lykkes.. Får ikke turbotrykk lengre. lader 0.4-0.5bar og det er KJIPT! Hehe..er en chippet Audi a4 1,8T. Så er det noen vise menn på området som er i fra agder distriktet og kunne tenke seg å hjelpe meg? Håper på hjelp...ellers blir det dynga med bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2007 Ikke noe vis mann, men høres ut som om den har gått i nødmodus? Slik var det med min S4, og da ladet den bare under halvparten av det den skulle gå.. Ta en feilkodetest på den og sjekk. Håper det løser seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2007 Ja det kan virke slikt, men vagcom har av en eller anna merkelig grunn såklart sluttet å virke.... er ikke bare en ting gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2007 Hehe, en ulykke kommer sjeldent alene Håper du får fiks på det hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2007 Prøvd å kjøre uten kontakta på N-75 magnetventilen koblet til? Går den like dårlig eller faktisk litt bedre da? I så tilfelle er nok den ventilen def. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...