#1 Skrevet Juli 2, 2007 Tenkte å sote litt ruter i nærmeste fremtid, og jeg gjør dette selv. Har gjort det en del ganger før, så har litt erfaring. Tidligere har jeg brukt rødsprit til rensing, men har jo funnet ut at Autoglym Car Glass Polish gjør vinduene utrolig rene, renere enn ved bruk av rødsprit. Men etterlater denne noe stoff på rutene? Kan denne brukes til rens før soting? En annen ting, noen som har erfaring med bruk av hårføner for å strekke filmen? Har ikke brukt det før, og tenkte å prøve dette nå. Den jeg har er 1600watt. I tillegg tenkte jeg å bruke varmt vann nå. Ellers så er det alltid kjekt med tips og trix! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2007 ikke bruk rute polish.. legger igjen film og du sliter med å lime... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2007 ikke bruk rute polish.. legger igjen film og du sliter med å lime... Var det jeg var redd for. Begynnte bare å lure litt, da det står "rensende midler" på flaska. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2007 jeg bruker vann med litt zalo oppi. også vasker jeg med rødsprit. også drar jeg over vinduet med en barber blad. prøvde med varmluft pistol nå. men det fungere ikke så stort på "biltema" film. må innvistere i 3M film eller noe slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2007 "biltema" film vil jeg uansett ikke anbefale å bruke. Kost på deg noen kroner ekstra å kjøp skikkelig 3m film. Enklere å legge på, bedre å jobbe med, bedre resultat, og enklere å få av hvis du først trenger det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2007 "biltema" film vil jeg uansett ikke anbefale å bruke. Kost på deg noen kroner ekstra å kjøp skikkelig 3m film. Enklere å legge på, bedre å jobbe med, bedre resultat, og enklere å få av hvis du først trenger det. Har allerede kjøpt film. Kjøpte på bilextra. Skal sote 2 biler = dobbelt så dyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2007 Hvor får man kjøpt 3M film? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...