Anbefalte innlegg

Har plutslig null turbo trykk og jeg har heller ikke merket når det har skjedd (kjørt pent). Når jeg starter bilen står bar måleren i kjørecomputeren på 1.1 men går over til 1.0 når motoren har startet, deretter skjer det ingen ting (skifter innimellom til 0.9 når jeg kjører).

Har ikke feilsøkt noe på det, men kan jeg regne med at den overhalte turboen som har gått 50 000 relativt rolige kilometer har takket for seg? Eller er det noen andre feil som kan gi samme symptomer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med det er en liten slange ved torpedoveggen som har dotte av , under det breie svarte dekselet ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner du om turboen lader i det heletatt? Om du fremdeles kjenner "skyvet" fra turboen, men ikke kommer over 1. eller 1.1 tipper jeg det samme som Vidar, under det svarte dekselet hvor tenningsmodulene sitter i bakkant av motoren, er det en fuktfelle, med en grønn plastslange, det hender denne hopper av, kløna lenge før jeg fant ut av det da det skjedde med meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute og prøvde uten lmm og da ladet den en liten stund, prøvde så med lmm og den ladet også en stund. Slår jeg av tenninga går det en liten stund. Ladet til og med så mye at motoren kuttet (men viste fremdeles ikke noe på kjørecomputeren).

Ut og sjekke om jeg finner noen slange nå.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute og prøvde uten lmm og da ladet den en liten stund, prøvde så med lmm og den ladet også en stund. Slår jeg av tenninga går det en liten stund. Ladet til og med så mye at motoren kuttet (men viste fremdeles ikke noe på kjørecomputeren).

Ut og sjekke om jeg finner noen slange nå.....

Legger ved bilde av fuktfella, og dens plassering i motorrommet:

DSC_0006-(Medium).JPG

DSC_0007 (Medium).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepps:)

Slangen hadde fallt av den, og bilen er fraktisk friskere enn den har vært på utrolig lenge. Har vel ikke kommet over 1.9 på kjørecomputer før, men nå gikk den til 2.1: rock : . Har vel vært løs litt løs lenge den der ja...

Takker så mye for god hjelp, forumet er konge: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ;) Bare hyggelig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.