#1 Skrevet Juli 2, 2007 Hva gjør jeg når ene justeringsskiva på senkesettet gikk i oppløsning da jeg skulle justerer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2007 Hva gjør jeg når ene justeringsskiva på senkesettet gikk i oppløsning da jeg skulle justerer det? Det må vel gå ann og få kjøpt det ett eller annet sted.. Er Sette helt nytt, kan du vel reklamere på de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2007 Settet er 2 år gammelt. Har ringt forhandler, og de skulle sjekke saken. Går det bra og kjøre med kun den ene justeringsskiven? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2007 Jeg vet FK leverer justeringsskruer. Hør med Streetdesign.no, det kan hende de har noen som passer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2007 http://20054-fk-automotive.imosnet.de/hidden01/us/downloads/pdf_katalog/Seite_036.pdf kan sikkert bestilles direkte fra FK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...