Anbefalte innlegg

Var oppe på Solberg Dekk mandag, og skulle kjøpe noen dekk til ein Audi. Fekk tilbud på nokon 18" til ca 8,500kroner. Uten rabattavtalen så kostet dei litt over 10.000kroner. Dette er jo ikkje noko særlig rabattavtale i heile tatt. Er den rabattavtalen med Solberg Dekk veldig dårlig eller? 45% er jo berre tull ihvertfall!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

45% er korrekt, men det er rundt 30% rabatt fra før av når du kjøper i butikk. Så det blir jo bare 15% effektiv rabatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper ikke med prosent rabatt når utgsngsprisen er så sykt høy. gå til bergen bildekk de har fornuftige priser...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fekk 42 %rabatt eg vertfall på godvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg arbeider som verkstedsjef ¨på Dekk & Felg Spesialisten, så om dere skulle være interessert i noe av det vi tilbyr, kan dere jo ta kontakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg arbeider som verkstedsjef ¨på Dekk & Felg Spesialisten, så om dere skulle være interessert i noe av det vi tilbyr, kan dere jo ta kontakt

 

DEkk og Felg som i kanalveien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er bare tull hos dere i dekk og felg i kanal veien, virker som dere bare sier at det er 30-40% rabatt på den ordinære prisen, altså... dere kan jo ikkje si at med et sett 18'' felger med dekk som ikke var noe særlig spesielle kommer på 13500 med 40% rabatt, følte meg rett og slett svindlet og bare gikk ut av butikken! har du et fornuftig svar på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var oppe på Solberg Dekk mandag, og skulle kjøpe noen dekk til ein Audi. Fekk tilbud på nokon 18" til ca 8,500kroner. Uten rabattavtalen så kostet dei litt over 10.000kroner. Dette er jo ikkje noko særlig rabattavtale i heile tatt. Er den rabattavtalen med Solberg Dekk veldig dårlig eller? 45% er jo berre tull ihvertfall!!!

 

jeg har og vært innom der, og med "45%" rabatt, blei 245/40/17 fortsatt dyrere enn hos dekkcompaniet på kokstad uten rabatt... bruker bare http://www.dekkonline.com/start.html nå. kjapp og gratis levering, og kjempe billig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på dekk&felg på minde og fikk lagt på noen toyo 195-45 på oz felgene. grei service på gutta der oppe, og de jobber kjapt. bare en liten ting som jeg stussa på var at de valgte å balansere felgene med noen fine lodd utenpå felgen, på felgkantene... det så ikke helt bra ut på oz turboene, men dekk&felg ordna opp og la på nye vektlodd på innsiden av felgen dagen etter.

 

prisen kontra å handle på nett og legge om selv var ikke så ille, men så er de raus med rabattene (40% til vacn, da er kanskje veiledende pris litt i høyeste laget :-)

 

bilen ble hvertfall sinnsykt herlig å kjøre efterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål:

Får å få denne rabatten, måtte du da vise medlemskort?? Einaste beviset mitt på at eg

er i denne klubben er skiltrammene og klistermerke på vinduet. Men det kan jo alle få tak i liksom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at de har høy pris er for at de ikke skal ta råtta på de lokale bensinstasjonene...

Mens derimot Dekkcompaniet på Kokstad tar inn dekk som er en slags B-dekk eller fjor årets dekk...

Dermed mye billigere. Sånn har eg fått det forklart.

 

Eksempel: Eg sku ha 4stk dekk Dunloop SP 9000 205/45/16

 

-Pris Auto dekk (nå Solberg Dekk): 6000,- (med 45% rabatt)

-Pris Dekkcompaniet: 4400,- (uten rabatt!)

 

Dekkcompaniet viste meg en dekk pris liste over alle firmaene i Norge, kun Sharif var billigere...

 

Dette er riktig nok 5år siden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål:

Får å få denne rabatten, måtte du da vise medlemskort?? Einaste beviset mitt på at eg

er i denne klubben er skiltrammene og klistermerke på vinduet. Men det kan jo alle få tak i liksom!

 

lovlig seint svar her kanskje.. men svaret er nei; de spurte ikke om medlemskort. hyggelig dame i resepsjonen sa 40% prisen når jeg sa "vacn rabatt?"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at de har høy pris er for at de ikke skal ta råtta på de lokale bensinstasjonene...

Mens derimot Dekkcompaniet på Kokstad tar inn dekk som er en slags B-dekk eller fjor årets dekk...

Dermed mye billigere. Sånn har eg fått det forklart.

 

Eksempel: Eg sku ha 4stk dekk Dunloop SP 9000 205/45/16

 

-Pris Auto dekk (nå Solberg Dekk): 6000,- (med 45% rabatt)

-Pris Dekkcompaniet: 4400,- (uten rabatt!)

 

Dekkcompaniet viste meg en dekk pris liste over alle firmaene i Norge, kun Sharif var billigere...

 

Dette er riktig nok 5år siden:)

 

Kan dette ha noe med at Solberg dekk ( autodekk ) ikke er noe leverandør av dunloop, menst dekkcompaniet er det ?

Ta alltid høyde for at ikke alle selger det samme. Noen er billigere på noen dekk, menst ofte så er det motsatt på noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.