Anbefalte innlegg

Var oppe på Solberg Dekk mandag, og skulle kjøpe noen dekk til ein Audi. Fekk tilbud på nokon 18" til ca 8,500kroner. Uten rabattavtalen så kostet dei litt over 10.000kroner. Dette er jo ikkje noko særlig rabattavtale i heile tatt. Er den rabattavtalen med Solberg Dekk veldig dårlig eller? 45% er jo berre tull ihvertfall!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

45% er korrekt, men det er rundt 30% rabatt fra før av når du kjøper i butikk. Så det blir jo bare 15% effektiv rabatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper ikke med prosent rabatt når utgsngsprisen er så sykt høy. gå til bergen bildekk de har fornuftige priser...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fekk 42 %rabatt eg vertfall på godvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg arbeider som verkstedsjef ¨på Dekk & Felg Spesialisten, så om dere skulle være interessert i noe av det vi tilbyr, kan dere jo ta kontakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg arbeider som verkstedsjef ¨på Dekk & Felg Spesialisten, så om dere skulle være interessert i noe av det vi tilbyr, kan dere jo ta kontakt

 

DEkk og Felg som i kanalveien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er bare tull hos dere i dekk og felg i kanal veien, virker som dere bare sier at det er 30-40% rabatt på den ordinære prisen, altså... dere kan jo ikkje si at med et sett 18'' felger med dekk som ikke var noe særlig spesielle kommer på 13500 med 40% rabatt, følte meg rett og slett svindlet og bare gikk ut av butikken! har du et fornuftig svar på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider