Delenr S-line Eksteriørpakke B7 Avant

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med delenummer og priser på delene som ligger i S-line eksteriørpakken på en Audi A4 B7?

Hadde vært knall!

Chr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at totalprisen er ca 19800

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du trenger er vel frontfanger med grill, griller/gitter rundt kurve/tåkelys, sidelister til dørene, spoiler til bakluka og nedre del til bakfanger.

Har hørt snakk om at man også må bytte kurve/tåkelysene pga annen innfesting til de på S-Line fangeren.

Over 19000,- hørtes mye ut.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte på dette før jeg solgte mkV og kjøpte meg audi igjen, fordi jeg så på noen uten sline eksteriør. Med frontfanger, gittere, sideskjørt, taklukespoiler, hekkfanger, difuser kom det på den prisen. Nå er ikke møller kjent for rimlige priser da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget er at jeg har bestilt en bil fra Tyskland MED eksteriørpakke...

Men så viser det seg at det ikke er dette alikevel på bilen...

Hvor mye bør/kan jeg kreve i avslag, ringte han i sted, og han virket ikke veldig villig til å gå ned i pris...

Har det sort på hvitt i kontrakten at det skal være S-line eksteriørpakke. (Og denne finnes det vel bare en av?)

Har lyst på sort S4 grill på sikt, og da må man vel ha S-line front for at denne skal passe?

Chr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, er jo en viss verdi det da! RING møller og få pris da, enkelt og greit. Få et pristilbud på delene på MAIL og dermed har du det skriftlig. Er alfa omega med pakka. På B6 er sline eksteriøret sprekere enn s4 til og med :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er B7 dette, men uansett, bør jo slå av litt!

Reiser nå inn i morgen for å hente den er jo uansett en grei bil da, men litt kjipt at det ikke er helt som man tror!

Selger var uansett villig til å hjelpe me med å skaffe ny bil slik at jeg ble 100% fornøyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, bare komenterte at på B6 er den spreker enn på S4'en. For min egendel så klarer jeg ikke helt designet på B7 og måtte derfor kjøpe B6. Håper nye A4 ser litt mindre Toyota ut, og litt mer audi ut :D Smaken er som rævva dog ;) B7 er fine med sline eksteriøret dog. .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepps... Men finnes det noen form for original lepper etc som kan smettes på?

Sånn i front, og kanskje s4 lister på sidene? Gjør vel litt med bilen det og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vurdert sterkt å enten forlange avslag eller at han fant en annen bil.

Non s-line er heller kjedelig i forhold til s-line syntes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Geir. A4 uten s-line ser tamme ut. Og ja man må ha s-line fronten for å få på s4 grill.. Ellers tror jeg Inge prøvde med s-line grill på en vanlig a4 bare.Leste jeg i en tråd. Vet ikke åssen det gikk jeg :P Men s-line grill er litt lengre enn vanlig grill værtfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sa jeg kunne beholde bilen, og at han fikset videresalg av den. Regner med at jeg skulle få tilbake penga da!

I tilegg kunne han kikke videre etter en bil med de specsa jeg ville ha. MEN, da kan det jo fort bli en dyrere bil...

Problemet mitt er at jeg er 100% avhengig av bil, og at det blir mye pes og bytte igjen nå!

Hvor mye bør i tilfelle avslaget være på?

Chr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye bør i tilfelle avslaget være på?

Chr

Hvis du i dag skulle bestillt ny A4 med S-Linepakke betaler du ikke noe ekstra for eksteriørpakka, men den kan velges bort noe ingen bør gjøre.

Før denne ordningen kom kostet S-Line ekstreiørpakka ca 14000,- når man bestillte ny bil så noe kjempeavslag tror jeg ikke du kan regne med. Men står det i kontrakten din bør selger komme med forslag til løsning på den bilen han har skaffet deg.

Som det blir nevnt lengere oppe i tråden er det himmel og hav mellom vanlig og S-Line.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Himmel og hav er vel litt drøyt, men er uansett litt kjipt når det er det jeg har bestilt og fått svar at skulle være med! Men f.eks spons av S4 sidelister , plus plus bør vel være minstekrav?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 sidelister og baklukespoileren f.eks.

Og kanskje ikke himmel men langt opp i lufta.:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stå på kravene dine mann, han skal betale fullt eksteriør pakke for deg. montert og lakket. kontrakt er en kontrakt, er det samme som og kjøpe en mobil som annonseres med 1 gb minnekort og de følger med 128 mb, det funker men det er ikke det som er avtalen, PRINSIPPSAK!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har delenummer på baklukespoileren som passer B7 avant?Evt pris også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig i himmel og hav faktoren på eksteriøert eller ikke, definisjonenen mellom en kul bil og mindre kul bil. Krev avslag eller ferdig montert ved levering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig i himmel og hav faktoren på eksteriøert eller ikke, definisjonenen mellom en kul bil og mindre kul bil. Krev avslag eller ferdig montert ved levering.

Bilen slkal hentes i dag, og jeg skal få til slik at jeg får sidelister og bakspoiler med i prisen.

Noe utover dette får jeg ikke til uten VELDIG mye styr, og ny bil...

Noen som har delenummer på baklukespoileren som passer B7 avant?Evt pris også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen slkal hentes i dag, og jeg skal få til slik at jeg får sidelister og bakspoiler med i prisen.

Noe utover dette får jeg ikke til uten VELDIG mye styr, og ny bil...

Sørg nå for å få det lakkert med i dealen vertfall, koster jo fort noen tusen lapper det også!

Gratulerer med flott ny bil uansett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fortsatt kjett du ikke får dt du har "betalt" for.. men skjønner deg også veldig godt..

gratulerer uansett.

men bildene du har lagt ut av bilen? er dt din bil da? ser vel der om dt er S line eller ikke mente jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørg nå for å få det lakkert med i dealen vertfall, koster jo fort noen tusen lapper det også!

Gratulerer med flott ny bil uansett :)

Er med på den, men lakk fikser jeg svært billig sjøl, helle rmer i avslag da ;)

Orna seg med Consert spilleren BTW?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på den, men lakk fikser jeg svært billig sjøl, helle rmer i avslag da ;)

Orna seg med Consert spilleren BTW?

Concerten blir sendt i morgen tenker eg :) Håper han blir fornøyd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.