Soting av ruter Audi A8 (??!) hvem, hva,hvor,når i Oslo

Anbefalte innlegg

Etter å ha levert inn bilen til soting i går hos et firma som(tydeligvis ikke vet hva de bedriver) ikke kunne gjøre jobben lurer jeg på hvem som KAN gjøre jobben?: bråk :

 

 

 

Audi A8 der 7 ruter skal sotes (sideruter + bakruter)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er de som har prøvd................

 

De krever at alle rutene taes ut.: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er de som har prøvd................

 

De krever at alle rutene taes ut.: eek :

 

Jøss, de hadde ingen problemer med å legge film på Avanten min, de tok bare av dørtrekkene og la filmen så den gikk ned forbi vinduslista.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med scandinavia solfilm som ligger i oslo?? de har til og med en avtale med klubben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RIngte de, og det var ikke noe problem.......... men er nok skeptisk.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket prisnivå er du forespeilet for alle rutene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de tok min a3 uten problemer,seriøse folk:) scandinavia solfilm altså

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket prisnivå er du forespeilet for alle rutene?

 

Opprinnelig skulle alle 7 rutene koste ca 5500-6000 hos eclipse. dette var helt til de fant ut de ikke kunne gjøre jobben og samtidig gi livstidsgaranti på arbeidet.

 

De kan fremdeles gjøre det hele for 10-11 000 det er da inkl inn og utmontering av rutene..

 

Må vel muligens gå for det så blir det i allefall gjort 100%:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og, da tar du kontakt med SEBRA!

 

Vi tar kr 5300,- for alle rutene frem til b-stolpen og kr 2000,- for fører og passasjer side på siderutene fremme. Dvs kr 7300,- totalt. Anbefaler Panter CS 20 (16%) på rutene fra b-stolpen og bakover samt Panter CS 50 på de fremre rutene. Sistnevnte ruter blir da en anelse lysere enn på resten av bilen

 

Riis kan også gjøre det for samme prisen, så drit i de andre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og, da tar du kontakt med SEBRA!

 

 

 

Riis kan også gjøre det for samme prisen, så drit i de andre!

 

Skal en tur til de torsdag etter en hyggelig samtale isted.. han ville gjerne se litt på bilen før han gir en pris, men selv inkl å ta ut rutene blir det myye billigere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal en tur til de torsdag etter en hyggelig samtale isted.. han ville gjerne se litt på bilen før han gir en pris, men selv inkl å ta ut rutene blir det myye billigere :)

 

Gi meg beskjed hva prisen blir på, kanskje vi kan ta det sammen og kanskje få med noen flere og lurke ut en rabatt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min er tatt med eclipse og er fornøyd med den jobben! Ikke jeg som leverte den, men rutene ble ikke inn/utmontert for at de skullegjøre dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun brukt solfilmspesialisten til mine biler,Mulig at de ikke er de billigeste men har man god erfaring et sted så vender mann tilbake:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun brukt solfilmspesialisten til mine biler,Mulig at de ikke er de billigeste men har man god erfaring et sted så vender mann tilbake:)

 

Helt enig.Gå for solfilmspesialisten!!! De er best:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig.Gå for solfilmspesialisten!!! De er best:p

 

Har du andre erfaringer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeptisk til å sote siderutene fremme. Jeg måtte fjerne det i går og må vise bilen hos biltilsynet til uka.: bh :

(teknisk kontroll langs veien)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeptisk til å sote siderutene fremme. Jeg måtte fjerne det i går og må vise bilen hos biltilsynet til uka.: bh :

(teknisk kontroll langs veien)

 

Av akkurat den grunnen skal jeg ha et ekstra sett med sideruter liggende hjemme:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei ring Solfilmgruppen påtelefon 22722002.Er det noen som kan er det Arild der hos dem.Dem har grønnskjær i filmen.Noe som passer meget bra til Vw biler.Der kan dere om ønskelig velge å vrake i farger.5 års garanti om det løsner og livs på bleiking.Husk at på Vw biler står det "tinted" nede på rutenen.Noe man kan lure purken med å tru at det er org. tonet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers har jeg en kompis som soter Jan. Han som har sotet rutene mine og du har jo sett hvordan det ble.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeptisk til å sote siderutene fremme. Jeg måtte fjerne det i går og må vise bilen hos biltilsynet til uka.: bh :

(teknisk kontroll langs veien)

 

hvor var det de stoppet deg?: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeptisk til å sote siderutene fremme. Jeg måtte fjerne det i går og må vise bilen hos biltilsynet til uka.: bh :

(teknisk kontroll langs veien)

 

dette er jo vanlig praksis det.. men snodig at du måtte vise bilen hvis det bare var sotinga de reagerte på og at du fjernet den på stedet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De krever at alle rutene taes ut.: eek :

 

Rutene burde vel tas ut for å få best resultat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar frem denne jeg

Skal snart kjøpe nye ruter til golfen og skulle gjerne ha hatt disse sota.. bakruta og siderutene pluss de i døra.. disse er da splitter nye og skal sotes før de monteres på bilen.. så man trenger ikke å ta de ut eller sette de inn.. ringe eclipse og de skulle ha rundt 5000,- noe jeg syntes at var litt for dyrt...så noen som har andre anbefalinger? eller noen kompiser som kan gjøre det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

99705110 Du må krysse oslo og komme over på beste øst kant da men med tanke på at jeg tok mine 8 ruter til 4500 så regner jeg med at dine 5 ruter blir billig selv med tanke på bensinen du må ut med for å krysse byen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.