Soting av ruter Audi A8 (??!) hvem, hva,hvor,når i Oslo

Anbefalte innlegg

drar frem denne jeg

Skal snart kjøpe nye ruter til golfen og skulle gjerne ha hatt disse sota.. bakruta og siderutene pluss de i døra.. disse er da splitter nye og skal sotes før de monteres på bilen.. så man trenger ikke å ta de ut eller sette de inn.. ringe eclipse og de skulle ha rundt 5000,- noe jeg syntes at var litt for dyrt...så noen som har andre anbefalinger? eller noen kompiser som kan gjøre det?

 

Du kan ta med med rutene til oss (Car Care Center(.no) i moss) og vi tar kr 3500 for jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lurer på en ting: Hvis du blir stoppet i kontroll langs veien og må vise bilen, kan du rett og slett ta ut rutene og kjøre med kun frontrute dit? Krever loven at biler skal ha sideruter?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lurer på en ting: Hvis du blir stoppet i kontroll langs veien og må vise bilen, kan du rett og slett ta ut rutene og kjøre med kun frontrute dit? Krever loven at biler skal ha sideruter?: klø :

I følge denne tråden er det ikke påbudt med sideruter på biler... Og det høres jo rimelig ut igrunn. Willys f.eks. har jo knapt nok sidedører... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig.Gå for solfilmspesialisten!!! De er best:p

 

Nei de er ikke best..: mad :

Har sota bilen min der og jeg er ikke fornøyd.

Klagde på det og han skifta begge foran, greit nok det.

Men de andre var heller ikke bra..

 

Jeg fikk litt hakeslepp da han klarte å si til meg..."Trur du detta blir helt 100% eller"?

JA, faktisk det trodde jeg. Gadd ikke mer med han jeg, tok bilen og dro derfra: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.