Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en Golf 4 Exclusive, og jeg regner med at den er ganske høg. Har ikke fått den enda så derfor er jeg ikke sikker på hvor høg den er. Det jeg lurte på er hvor mye kan man senke den før man går problemer med skraping på drivlinjen (eller hva det heter det som gjør at det blir problemer med Golf) ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca. 40mm går greit uten at drivakselen tar borti stab.staget. Noen har visstnok senket nærmere 50mm uten problemer, men ville ikke satset på at det går på din bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp justerbart, da kan du bestemme høyden selv, og eventuelt så lavt det går ann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

40mm går helt greit. noe veldig lavere enn det så tar det borti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, har hørt at hvis man senker mer enn 40mm så må man skifte dempere. Stemmer det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er senket 60/40 og har ikke noe problemer, men har jo dempere til fjærene da, H&R:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er senket nøyaktig 40mm. (i følge papirene fra 4-hjulskontrollen) og har ikke noe problem med skraping noe sted. Ei heller subbing med fullastet bil (4 voksne med 1 ukes ferieoppakning). Har da kun byttet fjærer og montert KW senkefjærer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.