#1 Skrevet Juli 3, 2007 Heisann. Lurte bare på om jeg trenger å ta forstillingskontroll vær gang jeg senker/hever bilen? Har et FK highsport (justerbart) senkesett. Kjører med 60-60mm senk nå som jeg syns er laft framme, så jeg lurer på å heve til 40-60mm istede...å heve til 30-30mm i vinter. Må jeg ha kontroll etter vær gang? Takker for svar =) Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=56850 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=56850 Ah, prøve å søk litt men fant ikke noe ;p Takk for hjelpen Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2007 ja...det må du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2007 ja...det må du... Jepp, fikk det med meg.... Luftfjerer neste da Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2007 luftfjærer og vil justere spissing/camber etc når den heises senkes på samme måten som vanlig justerbart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2007 luftfjærer og vil justere spissing/camber etc når den heises senkes på samme måten som vanlig justerbart... Jah det er klart...men må disse å ha F.kontroll vær gang di da løfter eller senker bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2007 Jah det er klart...men må disse å ha F.kontroll vær gang di da løfter eller senker bilen da? samme som med vanlig justerbart det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2007 Jah det er klart...men må disse å ha F.kontroll vær gang di da løfter eller senker bilen da? Den tanken har slått meg også. Hva med Allroaden? Sannelig om jeg veit helt, men den er jo laget for å være slik. Mulig hjulgeometrien på den er noe annerledes fra standardunderstell selvom den og flere andre har multilink. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...