Spm om forstillingskontroll ved Heving/Senking. (justerbart)

Anbefalte innlegg

Heisann.

Lurte bare på om jeg trenger å ta forstillingskontroll vær gang jeg senker/hever bilen?

Har et FK highsport (justerbart) senkesett. Kjører med 60-60mm senk nå som jeg syns er laft framme, så jeg lurer på å heve til 40-60mm istede...å heve til 30-30mm i vinter.

Må jeg ha kontroll etter vær gang?

Takker for svar =)

Mvh Børge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja...det må du...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja...det må du...

Jepp, fikk det med meg....

Luftfjerer neste da :P

Mvh Børge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

luftfjærer og vil justere spissing/camber etc når den heises senkes på samme måten som vanlig justerbart...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

luftfjærer og vil justere spissing/camber etc når den heises senkes på samme måten som vanlig justerbart...

Jah det er klart...men må disse å ha F.kontroll vær gang di da løfter eller senker bilen da? : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah det er klart...men må disse å ha F.kontroll vær gang di da løfter eller senker bilen da? : eek :

samme som med vanlig justerbart det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tanken har slått meg også. Hva med Allroaden? Sannelig om jeg veit helt, men den er jo laget for å være slik. Mulig hjulgeometrien på den er noe annerledes fra standardunderstell selvom den og flere andre har multilink.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.