Låne/leie henger toten/gjøvik området.

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

 

Jeg skal til Vingrom å hente sofa på Bohus, og trenger i den forbindelsen en henger. Om det er noen som har til utlåns/utleie, helst skap henger, gi lyd fra dere 'a?

 

Mob: 951 66 336 eller PM her på forumet.

 

Mvh

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil mjøstranda og hydro har utlån...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring 922 96 799 eller 917 96 799. Dette er altså broren til Morten Øiamo som leier ut, og er vel distriktets billigste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg vel hjemme igjen med nyinstallert sofa, og vil komme med en advarsel til alle som har vurdert å låne henger på Statoil Kopperud.

Leide henger på Statoil Kopperud på Gjøvik idag da klokka var 1110, jeg var tilbake på Statoil stasjonen og inne i butikken igjen klokka 1315, dama i kassa forlanger derfor at jeg betaler for 3 timer siden de ikke delte opp i halve timer. Det endte med at jeg måtte betale for 3 timer, istedet for 2 som jeg syntes var mest rimelig... Vrange folk, og lite service instillte. Regner med at de fleste normale mennesker ville ha rundet av til 2 timer når det har gått 5 minutter over 2 timer istedet for å runde av oppover til 3 timer... Jeg vet ihvertfall helt sikkert at jeg ALDRI skal leie henger der igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo helt tragisk, kundeservicen på statoil sentralt er forøvrig noe av det latterligste jeg noensinne har vært borti..

 

Klaget på de nye jalla microbølgeburgerne dems for flere mnd siden, og fikk svar etter 2 mnd, forøvrig uten at det gjorde noe med burgerne.. hehe...

 

Søkt om statoilkort nå 3 ganger på 2 mnd, ikke noe svar, bruker minst 3000 kr på bensin hver mnd på statiol per i dag, men får ikke svar på om jeg får statoil kort engang... Sendte mail til kundesupport for å klage, og gikk nesten 2 uker før jeg fikk svar på mailen, som dem enda ikke har fulgt opp etter 1 uke... Dette er seriøst håpløst

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lånt på Esso, uten problemer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går ikke konk av å måtte betale for 3 timer, men det er prinsippet bak... Låner man noe i 2 timer og 5 minutter så runder man av til 2 timer for å være grei mot kunden. Skulle nesten tro at de gjorde det bare for å provosere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lei hengere av bror min:) Gromme hengere til hyggelige priser.

 

-Stor Biltralle 250brei

-Biltralle med tipp 230 brei

-Stor skaphenger

-Hestehenger,

 

Ring 92296799 eller 91796799

 

Reparerer også frontruteskader:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.