#1 Skrevet Juli 3, 2007 noen som har prøvd bytte ordningen hos nbs? hvordan er disse motorene? vurdere å overhale min pga litt høy km og olje bruk... har også hørt at motor teknikk i oslo er tingen fra folk i driftmiljøet... for 20 lapper får du smidd innmat og overhalt motor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2007 hva slags motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2007 1,9 tdi pd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2007 Slike motorer som har sitti i vrak er ikke så dyre, NBS og forskjellige huggerier har muligens noe slikt liggende til en grei penge som ikke har gått for langt. Muligens ingen vits for deg å kjøpe noe med smidd innmat. Hvis du ikke skal ha diesel dragster da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2007 diesel dragster er vel å sikte litt høyt...hehe...men skal nok få bra med NM etterhvert! kjøpte meg en brukt golf 4 110hk å putta ned i en vento for 4 år sia... gikk ganske greit det, bare måtte kjøpe 4 motorstyringer før jeg fikk tak i den riktige... hehe skal jeg sette i ny, skal jeg iallefall ha en som er overhalt. tror heller ikke motoren min er så lett å få tak i heller. ikke sett så mange av de iallefall. hos motor teknikk får du overhalt motoren og ny orginal innmat for 15 lapper, får sikkert med en forsterket topp-pakning til en rimelig penge også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...