#1 Skrevet Juli 3, 2007 Noen som har hatt problemer med både N75H og N75j? Har prøvd alt for å få bilen min til å lade skikkelig igjen, men lurer faktisk på om det kan være magnetventilen som kødder. Selv om jeg har byttet to ganger. J og H. Er det noen som kjører med den orginale? Er en chippet a4 1,8T AEB 96.mod. Kan ikke finne delenr. på den orgnianle magnetventilen. Noen som har det?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2007 Lader bilen bare no og da? Er det det du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2007 Gjorde det før, men nå virker det som det omtrent helt borte. Lader rundt 0.4-0.5bar. Delenr på orgnial magnetventil, noen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2007 Jepp,har hatt både J og H ventilen på min.Begge har køddet og plutselig ryker de bare. Kjører med den org C ventilen nå,den holder jo i evigheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2007 Ville også anbefalt den originale dersom du bytter. Som Tom Are sier så har jeg også erfaring med at den originale forårsaker mindre trøbbel og holder lenger, men det er veldig vanskelig å få gjennomslag for anbefalingen da mange har oppfatning at J og H ventilene har samme effekt som å sette på større turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2007 jeg skal hvertfall bytte nå da.. Har dere et delenr på den eller? Hadde vært kjekt, den gamle er kastet.. Vet noen av dere forresten om jeg kan bruke en LMM fra en 97 mod på min 96 mod. ? Er ikke samme delenr. Takk for god hjelp... og god sommer til folket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2007 jeg skal hvertfall bytte nå da.. Har dere et delenr på den eller? Hadde vært kjekt, den gamle er kastet.. Vet noen av dere forresten om jeg kan bruke en LMM fra en 97 mod på min 96 mod. ? Er ikke samme delenr. Takk for god hjelp... og god sommer til folket... Delenr må være det samme på LMM`ne s sant begge er org Bosch? Delenr på org N75 ventilen som sitter på min er: 058 906 283 F 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2007 På min A4 1.8TQ hadde jeg problemer med et mini brudd på kablene inne ved kontakten! Men da dette blei lodda funket alt fint igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...