8 eller 8.5" bredde på felg til A4 8E?

Anbefalte innlegg

Holder på å ser på noen nye felger, og var innom ei dekksjappe og hørrte litt på priser.

Felgen eg vil ha er 19" og han i butikken snakkte om at han ville hatt 8" brei felg og 215 dekk. Men ser ut som dei fleste her på forumet kjører 8.5". så då blei eg litt i tvil.

Noen som har greie på dette?

Vil helst ha 8.5" med 225 dekk.

Mvh

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å ser på noen nye felger, og var innom ei dekksjappe og hørrte litt på priser.

Felgen eg vil ha er 19" og han i butikken snakkte om at han ville hatt 8" brei felg oh 215 dekk. Men ser ut som dei fleste her på forumet kjører 8.5". så då blei eg litt i tvil.

Mvh

Christian

Ingen tvil: 8,5 å et35 er det beste å gå for

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgen eg vil ha er 19" og han i butikken snakkte om at han ville hatt 8" brei felg og 215 dekk. Men ser ut som dei fleste her på forumet kjører 8.5". så då blei eg litt i tvil.

Mvh

Christian

Ville heller valgt 235/35 istedenfor 215/35 19 sålenge ikke målet er å få den laveste bilen i byen. 225/35 er egentlig det som er mest riktig mht rulleomkrets tilsvarende det orginale, så hvis felg- og dekkleverandøren du vil bruke har det, så kjør på. 8,5 toms felg med ET35 er ikkeno problem, men ville uansett ikke valgt ET30 eller lavere på 8,5 tom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.