#1 Skrevet Juli 3, 2007 Holder på å ser på noen nye felger, og var innom ei dekksjappe og hørrte litt på priser. Felgen eg vil ha er 19" og han i butikken snakkte om at han ville hatt 8" brei felg og 215 dekk. Men ser ut som dei fleste her på forumet kjører 8.5". så då blei eg litt i tvil. Noen som har greie på dette? Vil helst ha 8.5" med 225 dekk. Mvh Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2007 Holder på å ser på noen nye felger, og var innom ei dekksjappe og hørrte litt på priser. Felgen eg vil ha er 19" og han i butikken snakkte om at han ville hatt 8" brei felg oh 215 dekk. Men ser ut som dei fleste her på forumet kjører 8.5". så då blei eg litt i tvil. Noen som har greie på dette? Vil helst ha 8.5" med 225 dekk. Mvh Christian Ingen tvil: 8,5 å et35 er det beste å gå for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2007 Holder på å ser på noen nye felger, og var innom ei dekksjappe og hørrte litt på priser. Felgen eg vil ha er 19" og han i butikken snakkte om at han ville hatt 8" brei felg og 215 dekk. Men ser ut som dei fleste her på forumet kjører 8.5". så då blei eg litt i tvil. Noen som har greie på dette? Vil helst ha 8.5" med 225 dekk. Mvh Christian Ville heller valgt 235/35 istedenfor 215/35 19 sålenge ikke målet er å få den laveste bilen i byen. 225/35 er egentlig det som er mest riktig mht rulleomkrets tilsvarende det orginale, så hvis felg- og dekkleverandøren du vil bruke har det, så kjør på. 8,5 toms felg med ET35 er ikkeno problem, men ville uansett ikke valgt ET30 eller lavere på 8,5 tom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...