#1 Skrevet Juli 3, 2007 Noen som vet om noen rimlige priser på hellakkering her i vestfold? har fått en pris fra Autolakk i sandefjord. han skulle ha 15k. Noen som har noen billigere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2007 Om du er intrs. og kjøre litt så er det en her i porsgrunn som tar hellakkering rimelig med store bokstaver. Der får du hellakkering 8- 9000,- Ring han selv om det er interisant; Autofix Kaj Clausen Bjørntvedtv. 160, 3740 Skien 35 59 70 85 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2007 Hengsrød lakkering på Hengsrød ved Revetal (utenfor Tønsberg) gjør også slike jobber for omtrent samme pris, virker som en ordentlig kar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2007 Noen fler? Tar kontakt. var ikke ille priser dette. Dette er med grunnings jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2007 I følge ham var det fyller, lakk og klarlakk for denne prisen, evt. med litt finpuss. Den største matte/rettejobben tar du selv til den prisen. Aner ikke om det er svart eller hvitt, er i og for seg uinteressant for min del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2007 Kanskje litt seint nå, men vær litt forsiktig med autolakk. Gjør ihvertfall klare avtaler og ikke betal en krone på forhånd. Han lakka minien min for noen år siden, og brukte avsindig lang tid. Resultatet ble bra, men måtte mase no jævlig får å få den ferdig. Er litt rotete. Hvis du har snakka med han så skjønner du sikkert Faren min og flere andre i veteranmiljøet bruker Solheim lakkering på hasle og er fornøyd med han, men vet ikke helt åssen han er på pris. Kodal lakk er jo også et alternativ, men hørt litt blanda komentarer om resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2007 Autolakk er en surrebøtte. Jeg jobber selv hos boje pedersen, samme lageret som autolakk, vet derfor hvor trege de er. kommer alltid ett men, han er dyktig,han bruker lang tid,dyr men er utrolig dyktig, har sett de Hauene av noen biler som har kommet ut, etter lang lang tid, trilles den ut og ser perfekt ut. Ingen bobler,ugjevnheter. Kodal lakk,kvaliteten ligger i navnet? har sett de 240 som kommer derfra hverfall=P Har ikke lakkert ennå. er litt usikker, eller pengene er det. det jeg tenkte var å lakkere fangere, og sidene i samme farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2007 Hvor mye ekstra koster det å få gjort forarbeidet også, omtrent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2007 Dette kan du jo gjøre selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...