#1 Skrevet Juli 4, 2007 Heisan, Jeg har en A6 Avant 1,9 TDI 2002. Ene hovedlyset bør byttes, da den ene justeringsskruen er ødelagt. Dessuten er det noe "irr" inne i lykta... Har sporet opp noen erstatningslys fra FK i Tyskland på Internett som skal passe. Disse har "Angel Eyes" look, med to ringer i hver lykt. Noen som har gjort dette eller vet om det er lovlig å bytte begge originallyktene? Selger sier at de er godkjent i USA og "Real Ecoded", men vet ikke om jeg tør å bestille... Originale lys er Hella... Noen som kan hjelpe meg? Synes at det hadde vært kult å skifte begge for å få et finere look... Hilsen Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2007 Har du Xenon-lykter i dag? Har vurdert å bytte selv, også fra FK. Pratet med han som driver maxam-tuning.com. Han skaffer deg riktig lykter hvis du er usikker. http://maxam-tuning.com/catalog/advanced_search_result.php?keywords=a6+angel&osCsid=bdb2ddc571a5a1100ea1a5c1df9a70aa Hvilken pris har du fått fra USA? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2007 Hei igjen, Nei, det er ikke Xenon-lykter på min A6, dessverre. Pris i USA er 350 $ + frakt. De sier ikke at de vil selge til Norge, men jeg kan jo spørre. Har noen positive salg der. Kan få dem sent "Poste Restante" til Sverige, hvor jeg er av og til. Slipper toll og moms på den måten... En slektning av meg skal til Tyskland, han drar 15. juli. Har spurt om han kan kjøpe med seg en original Hella til meg, vet ikke pris... Men det hadde jo vært finere med en annen look, da. Har vært på Biltilsynet og spurt, de sier OK sålenge lyktene er E-merket. Men på bildet jeg har, ser fjernlyskasteren ut til å være mindre enn Hella sin (da den er rund og har Angel Eye rundt). Håper ikke den lyser dårligere da, fordi nærlyset er dårlig nok på denne bilen som det er! Vet du noe om dette? Vet du noen pris på disse til FK i Norge? Mulig jeg kan få slektningen min til å kjøpe i Tyskland (hvis han finner noen, da!) Hilsen fra Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2007 Er jo en glimrende mulighet til å skille seg ut i fra mengden når du først må bytte én ja 350$ var ikke dumt. Har du en link til dette? Jeg er ute etter sorte lykter da jeg har sølv bil. Hadde sorte FK-lykter på Passaten. Disse kostet meg ca 2000 fra Tyskland. Kan ikke si det ble noe dårligere lys. Heller bedre da jeg måtte bytte til andre pærer, men ikke noe merkbart. Jeg har også vurdert en xenon-kit til rundt 1200 spenn. Da får du bedre lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2007 Hei igjen, Her er link til ebay-siden her jeg fant lyktene: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200125135299 Hilsen fra Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...