#1 Skrevet Juli 4, 2007 Prøver å lete opp motorfester og girkassefester på ebay.de, men har ikke peiling på hva det heter på tysk.... Er til A4 B5 FWD avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2007 Maschine/Getriebeeinfassungen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2007 Danke, aber das stimt nicht. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2007 Motorhalter / Getriebehalter, (halterung) .. Motorlagerung ?? Oder etwas similar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2007 Motorfeste: Motoraufhängung Girkassefeste: Getriebeaufhängung Vær obs på at man også kan finne hyggelige priser på http://www.ebay.co.uk fra britiske selgere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2007 Jeg gjetta bare jeg da: rolleyes Engelsk og polsk som er fremmedspråk å kunne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2007 Det brukes forskjellige ord paa dette, men det som er mest brukt er "Motorlager" og "Getriebelager".. (og ja, det er festene og ikke lager saann som vi kjenner det) Ikke bruk ordbok og ta ordene "motor" og "feste" hver for seg og sett dem sammen, den maaten a gjoere det paa blir "alltid" feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2007 google translator: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2007 Ich bin eine berlinerbolle = Jeg er en berlinerbolle... Viktig, spesielt i Hamburg, Hannover-regionen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2007 Låner tråden litt jeg, noen som kan si meg hva som følger med i denne turbokit pakka til g60? http://cgi.ebay.de/G60-8v-Turbokit-340PS-Turbo-T3-T4-Kruemmer-BOV-POP-OFF_W0QQitemZ270165035393QQihZ017QQcategoryZ73673QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 20, 2007 prøvde den oversetteren...Litt rotete men 60 8v VOLKSWAGEN turbo-kit T3/T4 turbocharger to 340PS 60A/R High quality 1. Boost CONTROLLER/LOAD pressure control valve mechanically 2. Gasoline pressure control valve with manometer 0-10 bar 3rd fitting instruction for the respective components 4th casting elbow union G60 8v VOLKSWAGEN 1.8L and 2L 5. Intercooler 600x300x76mm 6th Blow off valve (free blowing off) or Pop off valve silver polishes (closed valve) with 2 specially feathers/springs (different strength) 7. Oil and water connection kit 38-tlg. completely 8th turbocharger T3/T4 60A/R with Wastegate - oil-cooled water-cooled slidingstored - see also photos from stock Hamburg - immediately available - collection or cash on delivery possible All products are new commodity with calculation inclusive VAT. + warranty Scope of supply: 1. Gasoline pressure control valve with manometer 0-10 bar 2nd Boost CONTROLLER/LOAD pressure control valve mechanically 3rd fitting instruction for the respective components 4th casting elbow union G60 8v VOLKSWAGEN 1.8L and 2L 5th intercooler ALU 600x300x76mm 76mm of connections 6th Blow off (free blowing off) or Pop off valve silver poliert(geschlossenes valve) with 2 specially feathers/springs (different Staerke)7. Oil us water connection port 38-tlg. completely 8th turbocharger T3/T4 with Wastegate 60A/R compressor - 63A/R exhaust housing - oil-cooled - water-cooled - slidingstored - see also photos Been suitable for: - all VOLKSWAGEN G60 and 8v engines 1.6L, 1.8L and 2L Delivery time: - immediately after receipt of payment Terms of payment: - bar - cash on delivery - paypal 15, - euro specially - vorkasse Warranty: - material defect and/or on material defects Importantly! Please you offer only if you reliably and able are yourselves to buy/pay. Inquire rather twice, we always answer. Spassbieter must pay 10% (adjusting fees and handling charges) of the purchase price. AGB's, imprint and revocation instruction find you on our me side further turbo-kits as well as R32, VR6 and/or 16v turbo-kit to 680PS on our Website To 12.09.07 the salesman added the following hidden: Oil and water connection kit 00660 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2007 det ser man vel på bildet? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 21, 2007 Oversatt: G60 8v turbokit, T3/T4 Turbo, opp til 340 hk, 60 A/R, høy kvalitet. 1. Mekanisk boostcontroller. 2. Bensintrykkregulator med manometer 0-10 bar. 3. Monteringsanvisning for de medfølgende komponentene. 4. Støpejernsmanifold, G60 8v VW, 1.8 og 2.0 liter. 5. Intercooler, 600x300x76 mm. 6. Dumpventil (åpen) eller dumpventil, polert finish (resirkulerende), to ekstra fjærer i forskjellig styrke. 7. Olje- og vanntilkoblingssett, 38-delers komplett. 8. Turbo, T3/T4 60 A/R med intern wastegate. Oljekjølt, vannkjørt og med glidelager. - se også bildene Egnet for: - alle VW G60 og 8v-motorer, 1.6, 1.8 og 2.0 liter. Leveringstid: - umiddelbart etter betaling er mottatt Betalingsalternativer: - Kontant ved avhenting - Postoppkrav - Paypal (15 Euro tillegg) - Forhåndsbetaling Garanti: - Mangler og fabrikasjonsfeil. By kun når du er sikker på at du virkelig vil kjøpe! Spør heller, vi svarer. Falske bud (red.: hvor man får vinnerbudet, men ikke ønsker å kjøpe allikevel) må betale 10% av salgsprisen. Tilbud og kjøpsbetingelser finnes på vår hjemmeside. på lager i Hamburg - umiddelbar levering - henting eller postoppkrav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 21, 2007 Ich bin eine berlinerbolle = Jeg er en berlinerbolle... Viktig, spesielt i Hamburg, Hannover-regionen... Mr. President sa : Ich bin eins berliner ikke bolle , berliner er selve bollen *pirke pirke* Ble fortalt at verbet skal settes til slutt på enkelte setninger!! Derfor skal det ikke letes etter ord for ord som eyvind spangen sier!! Jeg kan IKKE tysk, men begynner å komme meg da jeg leser mye tysk??????? forstå den som kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...