Party på gatebil på rudskogen!

Anbefalte innlegg

"Hei på deg på dansegulvet!"

Morn'a Jens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Halle

Hahahahahahahaha

Hohohohoho klarer ikke slutte å le!!!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at han ikke har fått en veps i buksa? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehehe... gutten kan jo å danse da...

starter gressklippern ser det ut som.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blyg var han i allefall ikke, han fyren der.... En må jo være ganske "borte vekk" for å slå seg løs på den måten, vil jeg tro. Eller blottet for selvkritikk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Borte vekk" eller tittelen på filmen må vel være grunnen.

Hehe.. at det går an. :) Og så rare arm-bevegelser.. Ser passe nird ut og da. :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Omtrent like bra som "the star wars kid" for de som har sett den "video snutten"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen

hehehehe... gutten kan jo å danse da...

starter gressklippern ser det ut som.. :D

eller motorsaga?? sikkert en bonde som har fått i seg litt for mye himkok, med snacks oppi:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syrehue? tja.. kan ikke helt skjønne den vinklingen men.. har da sett flere ute på byen som danser slik uten å ha hatt i seg noe som helst uvanlig.... syns han er flink til å danse jeg.. he`s got the moves! :D hehe...

Men ja..ser jo litt teit ut.. når han står der og danser helt alene.. i folkemengden.. :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen

Syrehue? tja.. kan ikke helt skjønne den vinklingen men.. har da sett flere ute på byen som danser slik uten å ha hatt i seg noe som helst uvanlig.... syns han er flink til å danse jeg.. he`s got the moves! :D hehe...

Men ja..ser jo litt teit ut.. når han står der og danser helt alene.. i folkemengden.. :rolleyes:

Hehe, ikke jeg som har gitt han navnet "syrehue", det får du ta opp med de gutta jeg har "stjålet" filmen fra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.