#1 Skrevet August 11, 2004 Jeg måtte bare legge ut noe jeg fant på Bilforumet.net: NB! Se den første filmen først! http://home.no.net/vwpage/SYREHUE.mpeg Og noe Asim har mikset sammen: http://www.php.as/jalla/CT/syrestash.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2004 "Hei på deg på dansegulvet!" Morn'a Jens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2004 Hahahahahahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Halle Hahahahahahahaha Hohohohoho klarer ikke slutte å le!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2004 Sikker på at han ikke har fått en veps i buksa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2004 hehehehe... gutten kan jo å danse da... starter gressklippern ser det ut som.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2004 Blyg var han i allefall ikke, han fyren der.... En må jo være ganske "borte vekk" for å slå seg løs på den måten, vil jeg tro. Eller blottet for selvkritikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2004 "Borte vekk" eller tittelen på filmen må vel være grunnen. Hehe.. at det går an. Og så rare arm-bevegelser.. Ser passe nird ut og da. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2004 Fullstendig konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2004 Omtrent like bra som "the star wars kid" for de som har sett den "video snutten" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen hehehehe... gutten kan jo å danse da... starter gressklippern ser det ut som.. eller motorsaga?? sikkert en bonde som har fått i seg litt for mye himkok, med snacks oppi:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2004 Syrehue? tja.. kan ikke helt skjønne den vinklingen men.. har da sett flere ute på byen som danser slik uten å ha hatt i seg noe som helst uvanlig.... syns han er flink til å danse jeg.. he`s got the moves! hehe... Men ja..ser jo litt teit ut.. når han står der og danser helt alene.. i folkemengden.. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 12, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Syrehue? tja.. kan ikke helt skjønne den vinklingen men.. har da sett flere ute på byen som danser slik uten å ha hatt i seg noe som helst uvanlig.... syns han er flink til å danse jeg.. he`s got the moves! hehe... Men ja..ser jo litt teit ut.. når han står der og danser helt alene.. i folkemengden.. :rolleyes: Hehe, ikke jeg som har gitt han navnet "syrehue", det får du ta opp med de gutta jeg har "stjålet" filmen fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...